péntek, szeptember 02, 2011

Megvan a paleo süticsomag NYERTESE!

Kedves Olvasóim, Blogger társaim!

Elnézést kérek az egy napos csúszásért az eredményhirdetést illetően, tegnap hirtelen közbejött valami. 
A lényeg persze, hogy sorsoltam és megvan a nyertes!

A paleo süti csomagot pedig nyerte:

Tutora

Gratulálok a nyereményedhez és kérlek, hogy írd meg nekem az emailemre a postacímedet és hogy mikorra küldhetem a csomagot! :)

Köszönöm szépen Mindenkinek a játékban való részvételt, regisztrációt és hozzászólást! Nagyon sok új ötletet kaptam, és jó volt látni, ki mire vevő. Ez majd a jövőben szép lassan kamatozni fog itt a blogon is! Addig is jó olvasgatást, jó sütés-főzést kívánok!

6 megjegyzés :

  1. Éljen, éljen, gratula! és a Játék szervezésért is gratula!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!
    Jó volt a játék, remélem, lesz még ilyen:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ez ám a meglepetés! Már rég óta szerettem volna megkóstolni az általad készített finomságokat. Ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen ínyencségeket rejt magában a csomag.

    VálaszTörlés
  4. Beastie, ZsófikaKG! Köszönöm, örülök, hogy tetszett, biztosan lesz még ilyen a jövőben!

    tutora! Gratulálok! Kérlek, hogy írd meg nekem emailben a fent kért dolgokat! :) +írd meg kérlek, hogyha van étel allergiád vagy speciális kérésed!

    VálaszTörlés
  5. http://tutorafoz.freeblog.hu/archives/2011/09/17/Pocak_Panna_meglepetescsomagja/

    :)

    VálaszTörlés
  6. Tutora!

    Megnéztem, nagyon jó lett a fotó! Nagyon örülök, hogy ízlett! :)))) Köszönöm a kedves szavaidat! (sajnos a blogodra nem tudtam íri, pedig próbáltam!)

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!