kedd, április 17, 2012

Díjak és köszönet

Az elmúlt hónapokban két kedves bloggerina is kedvesen átnyújtott nekem blog díjakat, amelyeket ezúton szeretnék megköszönni.

Először Henitől a Heni modern konyhájából kaptam ezt a szépséges díjat, melynek a jelentése "Szépség, megihletés (inspiráció)". Ezúton is nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltál!
Heni konyhájában sok érdekes receptet találunk a hagyományos kalácsoktól kezdve a modern paleos ételekig, ezért érdemes és érdekes túra körbenézni!


A második díjat Erdőkóstolótól kaptam, amely blog írója foglalkozását tekintve botanikus, és ebből jött kíváncsiság hajtja, hogy megkóstolja a vadon élő ehető növényeket, néha virágokat. Számomra nagyon érdekes a blog, mert zöld szemlélettel mutatja be, hogy milyen sokszínűen hasznosítható a természetünk. A receptek is nagyon érdekesek, pl. ettetek már medvehagymás-csalános pogácsát?
Ezúton is köszönöm a kedvességét, hogy rám gondolt a díjjal.


A szabályok betartásáról és a továbbajándékozásról:
Habár hiszek benne, hogy senki sem ismerhető meg igazán soha, én mégis nagyon sokmindent elárultam magamról már a blogomon és készségesen elárulok és segítek emailben nap, mint nap a hozzám bizalommal fordulóknak, ezért most itt nem untatnék senkit fölösleges részletekkel az életemből.
Abban is hiszek, hogy mindenki, aki bloggerként éli szabadidejét, egy kreatív, érdekes, inspiráló személyiség, épp ezért ezen díjakat Minden bloggernek küldöm szeretettel!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!