hétfő, december 28, 2015

A 2015-ös év legjobb paleo és gluténmentes receptjei

2015 legjobb receptjei paleo gluténmentes vegán


A 2015-ös évem nagyon zsúfolt volt, és ez meg is látszik a blogomon (vagy inkább hallatszik - a csönd). Ennek ellenére, nagyon boldog évem volt: megszületett a kisfiam. Azóta is övé vagyok testben, lélekben, minden percemben. :)  A 2016-os évre szuper terveim vannak, de mielőtt beleugrunk az új évbe, nézzük meg, milyen recepteket termeltem 2015-ben.
Főként a gluténmentes lisztekkel kísérleteztem, mivel tudjátok, hogy én nem szimplán paleos vagyok, én egy gluténérzékeny ember vagyok. S miután itthon sok az elérhető, jó, gluténmentes liszt, kicsit kísérletezgettem. Lássuk hát a recepteket!

Gluténmentes receptjeim között szerepel:

gluténmentes paleo almás pite
Gluténmentes liszttel készült isteni almás pite. 

gluténmentes tavaszi tekercs
Tavaszi tekercs gluténmentesen, rizs papírral. 

gluténmentes paleo raw szelet fügés
Aszalt szilvás-fügés raw szelet, amit még Katarban alkottam, de 2015-ben jegyeztem be. Hát nem gyönyörű a színek kontrasztja? Az íze is isteni volt!


paleo gluténmentes stir-fry brokkolival
Juj, hát ez a kedvenc receptem volt 2015-ben. Szinte mindig ilyet készítettem, annyira rákattantunk a brokkolira. 

gluténmentes paleo tabbouleh
Hogyan lesz paleo a Tabbouleh? Hát attól, hogy a gonosz bulgurt kicseréjük a jótékony és finom.... kattints a képre, hogy megtudd mire! :)

gluténmentes paleo vegán pizza
Gluténmentes, vegán, nyújtható pizza tészta. Nagyon sokat kísérleteztem 2014-ben és 2015-ben a pizza tésztákkal. A következő évben pedig a teljesen paleo és vegán tésztákkal fogok kísérletezni. Én ezt egyébként imádom, könnyű és gyors vacsi. 

gluténmentes paleo vegán brownie
Az év utolsó receptje, de talán az egyik legjobb: Kókuszolajos Brownie. A Brownie kakaós-selymesen csokissága a töménytelen vaj nélkül egészségesen, kókuszolajjal. 


Remélem tetszettek a receptjeim és még mindig velem vagytok, mert jövő évre nagyon klassz terveim vannak. :)

2 megjegyzés :

  1. Panna, nagyon jó lett a blog új ruhája! A profi szó jut először eszembe róla :)

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!